pela666 wrote:Jag skulle vilja ha hårdare regler i SM när det gäller missed turns. Att efter att en spelare har missat 2st rundor i rad eller 3st totalt i samma match. så förlorar man SM poängen.
Lufsen75 wrote:Deadbeatregel: En missad runda per match ingen åtgärd. Därutöver 1 minuspoäng i tabellen för varje runda man missar.
Draq wrote:Vad gäller om man skulle få för sig att göra comeback? Jag missade säsong 2 men var med i säsong 1.
Draq wrote:ok, efter lite eftertanke så står jag nu över ändå. Skulle svida för mycket för rankingen
Draq wrote:Jo Oggiss är ju den högst rankade svensken, men jag tror jag står över iallafall. Tror inte jag kommer ha så mycket tid över här framåt, men jag återkommer om jag ändrar mig, när är deadline för anmälning?
Lufsen75 wrote:Jag har iallafall kommit på en ändring avseende poängberäkningen. Jag har på förslag att man får poäng efter följande:
3p - om man vinner i runda 10 eller tidigare
2p - om man vinner i runda 11 eller senare
1p - om man förlorar i runda 11 eller senare
0p - om man förlorar i runda 10 eller tidigare
Det blir så att säga tiebreakpoäng.
Deadbeatregel: En missad runda per match ingen åtgärd. Därutöver 1 minuspoäng i tabellen för varje runda man missar.
Vad tror ni?
juventino wrote:vinnarcupen ar enormt sjukt seg..... lite ändingr på det infär nästa säsong... =) kan ju spela mathcer snabbare och mer ihop
Thezzaruz wrote:Skulle gärna ta en plats i nästa säsong, är dock freemium.
Users browsing this forum: No registered users