Conquer Club

Vlucht MH17

Dutch language forum
Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Vlucht MH17

Postby sniffie on Thu Jul 17, 2014 3:55 pm

Een donderdagavond allemaal.

Vanavond maakt Nederland een tragedie mee. 154 Nederlanders zijn noodlottig omgekomen bij wat wel of niet een terroristische aanslag is geweest.
Laten we daar bij stil staan, niet alleen voor onze mede Nederlanders maar ook zeker voor de mensen van andere nationaliteiten, die hadden ook familie.

Laat ons deze gebeurtenis aangrijpen om ons te verbroederen, wellicht veranderd de wereld vanavond, misschien ook niet. Laat ons Nederlanders één zijn en blijven, laat ons niet vervallen in racistische of haatdragende opmerkingen. Houd de waardigheid van zij die ons vanavond ontvallen zijn hoog en die van onszelf ook.
Commentaren die buiten de beugel zijn betreffende dit incident zullen zwaar bestrafd worden.

Sniff
Je suis Charlie
Captain sniffie

Medals: 62
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Re: Vlucht MH17

Postby Lindax on Thu Jul 17, 2014 6:39 pm

Amen.

Lx
"Winning solves everything" - Graeko
Major Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 126
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (29) General Achievement (9) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (31)
General Contribution (9)

Postby PaulusH on Fri Jul 18, 2014 3:47 pm

Hoewel ik niemand persoonlijk ken die in dit vliegtuig zat (of dat nog niet weet), komt deze ramp toch persoonlijk erg dicht bij.

Met een zoon die in Sydney woont, is door mij en mijn vrouw al een aantal keer de route via Kuala Lumpur overwogen.
Onze Sydneysider maar ook onze andere kinderen hebben een aantal keer de vlucht van Amsterdam naar Kuala Lumpur gehad (en de andere kant op). Hoewel dat dus altijd goed gaat, zet zoiets je wel aan het denken.
Image
Major PaulusH

Medals: 34
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3)
Clan Achievement (1) Tournament Contribution (12)

Postby JBlombier on Fri Jul 18, 2014 7:14 pm

Het is voor mij wat verder weg, maar helaas komt deze ramp toch dichtbij. Mijn beste vriend heeft al een tijd een leuke vriendin, die ik een paar keer ontmoet heb en haar broertje ondertussen ook. Dat broertje woont in Woerden, waar 7 van de slachtoffers vandaan komen. Dit zijn klasgenoten, schoolgenoten en andere bekenden van hem. Alhoewel ik er redelijk buiten sta, merk ik toch dat het ineens erg dichtbij komt. Ik vrees dat dit meer impact gaat hebben, dan we nu vermoeden of willen.

Het Minkema College in Woerden heeft de vlag vandaag halfstok gehangen. Een oproep tot verbroedering vind ik dan ook zeker op zijn plaats.

Ik wens de nabestaanden veel sterkte. In Nederland, België en alle andere landen.

- Joeri
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby GioDuce on Sun Jul 20, 2014 8:16 pm

Mijn medeleven aan alle getroffen, familie en vrienden.

Vreselijk dat zo'n dingen gebeuren en dat de verantwoordelijken blij zijn terwijl ze geen besef hebben van hun daden.
Image
Cook GioDuce

Medals: 63
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (2) General Achievement (4)
Clan Achievement (3) Challenge Achievement (4) Tournament Contribution (4)

Postby sniffie on Wed Jul 23, 2014 5:04 pm

wat een dag vandaag...
Je suis Charlie
Captain sniffie

Medals: 62
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (7) General Contribution (5)

Return to De Veroveraars Club