Conquer Club

Nouvelle carte de la France.

French language forum
Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Nouvelle carte de la France.

Postby Lancelot du Lac on Fri Jan 03, 2014 5:47 pm

Image

Salut à tous,

La nouvelle carte de la France est disponible désormais en version BETA. N'hésitez pas à venir jouer dessus. J'ai créé plusieurs partie privée, réservée aux joueurs français. C'est du terminator avec 8 joueur. Un petit message et je vous invite sur les parties.

N'hsitez pas également à nous remonter les éventuels problèmes de gameplay. J'en ai déja repéré deux :
- Réduire le neutral de Paris qui devrait être le territoire clé de la map
- Connecter la banlieue 3 et 4

Merci à tous
Captain Lancelot du Lac

Medals: 68
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (15)

Re: Nouvelle carte de la France.

Postby Dukasaur on Sat Jan 04, 2014 4:57 am

Félicitations pour un travail bien fait!
Avoid petty laws and useless officials.
Balance personal rights with social duties.
Prize truth — beauty — love — seeking harmony with the infinite.
Be not a cancer on the earth — Leave room for nature — Leave room for nature.
Colonel Dukasaur
Entertainment Coordinator
Entertainment Coordinator

Medals: 162
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (3) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (3)
Cross-Map Achievement (4) Beta Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (44)
General Achievement (15) Clan Achievement (9) Training Achievement (2) Challenge Achievement (5) Tournament Contribution (31)

Re: Nouvelle carte de la France.

Postby The_Samurai on Mon Jan 06, 2014 5:35 am

Tres belle carte, lancelot. Pourrais-tu m'inviter a une ou deux parties, s'il te plait?

Merci !

Lancelot du Lac wrote:Salut à tous,

La nouvelle carte de la France est disponible désormais en version BETA. N'hésitez pas à venir jouer dessus. J'ai créé plusieurs partie privée, réservée aux joueurs français. C'est du terminator avec 8 joueur. Un petit message et je vous invite sur les parties.

N'hsitez pas également à nous remonter les éventuels problèmes de gameplay. J'en ai déja repéré deux :
- Réduire le neutral de Paris qui devrait être le territoire clé de la map
- Connecter la banlieue 3 et 4

Merci à tous
Image
Best rank: Brigadier - ranked #51 | high score 3276 | 28 July 2015 | Games won 805 (52%)
Co-leader of Retribution
Brigadier The_Samurai

Medals: 43
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (11)

Return to Club Conquête