Moderator: Tournament Directors
Froztbiter wrote:Hejsan jag ska spela min sjunde sm match mot tokstolle i match 1920247 men det är så att min premium membership precis gick ut och jag har inte råd att skaffa nytt just för tillfället.. Detta innebär att jag kör 7 matcher och inte kan hoppa in i min SM match men jag undrar om det är möjligt att flytta fram matchen ett fåtal dagar??
juventino wrote:Froztbiter wrote:Hejsan jag ska spela min sjunde sm match mot tokstolle i match 1920247 men det är så att min premium membership precis gick ut och jag har inte råd att skaffa nytt just för tillfället.. Detta innebär att jag kör 7 matcher och inte kan hoppa in i min SM match men jag undrar om det är möjligt att flytta fram matchen ett fåtal dagar??
maila din motstandare och ett pm till lufsen ocksa sa ar det nog lugnt med det.
sagoharen wrote:Game 1920234
Round 3
vinnare sagoharen
http://www.conquerclub.com/game.php?game=1920234
Lufsen75 wrote:Bexe i division 7 är diskvalifiserad för att inte ha joinat 3 spel i tid utan förklaring. Så nu är det bara 4 personer kvar i division 4 vilket ger ett hackigt spelschema. Nästa omgång spelar bara två av dem.
Snögubben wrote:Lufsen75 wrote:Bexe i division 7 är diskvalifiserad för att inte ha joinat 3 spel i tid utan förklaring. Så nu är det bara 4 personer kvar i division 4 vilket ger ett hackigt spelschema. Nästa omgång spelar bara två av dem.
Men varför har du då kickat King Edward istället för Bexe?
Users browsing this forum: No registered users