jag får nog lov att lämna wo i resterande matcher denna säsongen... kommer att vara borta hela denna helgen och förmodligen nästa efter det och sen åker jag till staterna i en månad i mitten av Juni... men hakar förmodligen på nästa säsong igen!
lycka till allihopa... speciellt kugelfang och froztbiter ^^
And who are you that are so wise in the art of science?
drainyou wrote:jag får nog lov att lämna wo i resterande matcher denna säsongen... kommer att vara borta hela denna helgen och förmodligen nästa efter det och sen åker jag till staterna i en månad i mitten av Juni... men hakar förmodligen på nästa säsong igen!
eftersom du redan nu annonserar att du troligen lämnar wo men kommer att återkomma nästa säsong så blir det bara en division ner för dig. Lycka till IRL.
drainyou wrote:jag får nog lov att lämna wo i resterande matcher denna säsongen... kommer att vara borta hela denna helgen och förmodligen nästa efter det och sen åker jag till staterna i en månad i mitten av Juni... men hakar förmodligen på nästa säsong igen!
eftersom du redan nu annonserar att du troligen lämnar wo men kommer att återkomma nästa säsong så blir det bara en division ner för dig. Lycka till IRL.
tackar.. .jag ska nog allt ta mig upp igen nästa. ^^
And who are you that are so wise in the art of science?
Vinnarcupen kommer att spelas på neutral plan och i en match för snabbhetens skull. Detta är endast en påminnelse nu när sommaren börjar. Säsong 4 beräknas starta i augusti/september om det är ok för er. Sommaren kommer ju snart så...