Tänkte skriva redan nu att jag kommer åka på semester och inte ha tillgång till dator de två veckor efter midsommar. Har inte läst något om det kommer vara något uppehåll under semesterperioderna, därför jag nämner detta redan nu.
Dryorophus wrote:Tänkte skriva redan nu att jag kommer åka på semester och inte ha tillgång till dator de två veckor efter midsommar. Har inte läst något om det kommer vara något uppehåll under semesterperioderna, därför jag nämner detta redan nu.
Det kommer en runda nu och en precis före midsommar. sedan är det två omgångar kvar innan uppehållet. Vill ni ha sommarpaus får ni det annars körs de sista två omgångarna och sedan drar vinnarcupen igång osm endast 9 deltagare kommer att ha. Men ni avgör. Personligen tycker ajg att vi kör klart och siktar in på säsong 4 till september.
Lufsen75 wrote:Det kommer en runda nu och en precis före midsommar. sedan är det två omgångar kvar innan uppehållet. Vill ni ha sommarpaus får ni det annars körs de sista två omgångarna och sedan drar vinnarcupen igång osm endast 9 deltagare kommer att ha. Men ni avgör. Personligen tycker ajg att vi kör klart och siktar in på säsong 4 till september.
Köra vidare låter bra för mig, även om jag kanske kommer att missa en runda om jag har match nästa vecka.
Lufsen75 wrote:Det kommer en runda nu och en precis före midsommar. sedan är det två omgångar kvar innan uppehållet. Vill ni ha sommarpaus får ni det annars körs de sista två omgångarna och sedan drar vinnarcupen igång osm endast 9 deltagare kommer att ha. Men ni avgör. Personligen tycker ajg att vi kör klart och siktar in på säsong 4 till september.
citat ur veckans mail "Den som står som hemma är borta och tvärtom. Jag är lat och kopierar förra veckans men med nya matcher." "Dryorophus vs znoork" Ändå har jag fått hemmaplan
citat ur veckans mail "Den som står som hemma är borta och tvärtom. Jag är lat och kopierar förra veckans men med nya matcher." "Dryorophus vs znoork" Ändå har jag fått hemmaplan
Glöm detta då det denna vecka stämmer med vem som är hemma och borta. Trött som jag är så har jag stressat iväg mailet då jag inte hinner ikväll. Den som har hemma är hemma och inget annat.