Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
Detta var det värsta som kunde hända mig. Måste nu in ock läsa resultaten i inbördes möten mellan dessa tre för att kora en vinnare. Alla på samma poäng när det nu är slut för säsongen.
Lufsen75 wrote:Detta var det värsta som kunde hända mig. Måste nu in ock läsa resultaten i inbördes möten mellan dessa tre för att kora en vinnare. Alla på samma poäng när det nu är slut för säsongen.
Intressant.
Thezzaruz wrote:Som jag sa i chatten, föreslår att raxxo byter till en hemmabana där det inte är riktigt så avgörande att få börja.
Det kan man tycka men det är hans val om han vill att det skall avgöras av lotten.
Givetvis, tänkte bara posta det här så att tläsa det (och kanske andra som har samma problem) då jag inte är säker på att han var läste chatten efter det att jag påpekade detta...
Nu väntar bara att få fram de sista lagen till kvalen och sedan skall även vinnarcupen gå igång. Alla seriesegrare är korade.
Fråga till alstergren är om han vill möta vinnaren i Norska Mästerskapen senare?
WOHA!!!
Där ser man. Kul. Men i denna stund av uppburna hyllningar vill jag dock sträcka ut en hand och dela äran med mina två medtävlare. Det var på det berömda håret som man säger. Enbart slumpens spel och ödets nycker, det är två erkänt duktiga lirare jag hade turen att besegra.
Hursomhelst... visst kan jag spöa på en norrbagge eller två om så önskas.
Kommentarer: Efter att Seth Canes börjat med en bonus som tog mig 2 rundor att bryta, så var jag långt efter. Men som tur var kunde inte Seth Canes banan väl så det var därför jag till slut kunde ta hem segern.