Som jag tidigare sagt så har jag haft massiv otur i SM.. fick jag nu med. Bjogus började med 3 kungar, jag ingen. Jag kunde inte ens döda 3 armer med mina 7 i början. Då får han direkt övertag och vinner. Hur ska man kunna klara det? Hade bara skit drops, som i alla mina SM matcher. Verkligen ALLA har varit samma sak. Händer samma sak i nästa match så lämnar jag hela tävligen.. den ger mig bara otur, för det händer verkligen bara i mina SM matcher, de andra går extremt mycket bättre.
[EDIT]Vi spelade på King of the Mountains, så ni förstår vad jag säger när jag snackade om kungar etc..]
Som jag tidigare sagt så har jag haft massiv otur i SM.. fick jag nu med. Bjogus började med 3 kungar, jag ingen. Jag kunde inte ens döda 3 armer med mina 7 i början. Då får han direkt övertag och vinner. Hur ska man kunna klara det? Hade bara skit drops, som i alla mina SM matcher. Verkligen ALLA har varit samma sak. Händer samma sak i nästa match så lämnar jag hela tävligen.. den ger mig bara otur, för det händer verkligen bara i mina SM matcher, de andra går extremt mycket bättre.
[EDIT]Vi spelade på King of the Mountains, så ni förstår vad jag säger när jag snackade om kungar etc..]
Tråkigt att höra då jag råkat ut för samma sak. fast i runda 4 vände det lite grann.
Jag ska bara säga till att jag drar mig ut ur tävligen, för jag slutar med detta skit fan spelet. Fick nog när jag anföll med 20 armer mot 3, och förlorade.
Detta spelet är för tur baserat för mig att tycka om.
Tack för en bra gjord tävling ändå, fint organiserat etc etc.
White Moose wrote:Jag ska bara säga till att jag drar mig ut ur tävligen, för jag slutar med detta skit fan spelet. Fick nog när jag anföll med 20 armer mot 3, och förlorade.
Detta spelet är för tur baserat för mig att tycka om.
Tack för en bra gjord tävling ändå, fint organiserat etc etc.
Tråkigt att se att du lämnar. Visst kan jag hålla med om att turen spelar in men det har jag varit med om i det verkliga spelet också då jag konstant anklagar min lillebror för att ha tärningsavtal. Turen kommer och går. Du är välkomen tillbaka när du vill.
Vill bara säga att ni som varit 4or har väntat länge på att ha era hemmamatcher. Nu kommer er första på fredag (pm på torsdag) och med det följer en bortamatch och sedan har ni hemmaplan hela säsongen ut. Kör hårt nu och misströsta inte ni som har 4 förluster. Lyckan måste vända någon gång.