Moderator: Tournament Directors
White Moose wrote:Match 1752527
White Moose mot Bjogus
Jag lämnar WO, går inte att spela med min "tur"
Som jag tidigare sagt så har jag haft massiv otur i SM.. fick jag nu med. Bjogus började med 3 kungar, jag ingen. Jag kunde inte ens döda 3 armer med mina 7 i början. Då får han direkt övertag och vinner. Hur ska man kunna klara det? Hade bara skit drops, som i alla mina SM matcher. Verkligen ALLA har varit samma sak. Händer samma sak i nästa match så lämnar jag hela tävligen.. den ger mig bara otur, för det händer verkligen bara i mina SM matcher, de andra går extremt mycket bättre.
[EDIT]Vi spelade på King of the Mountains, så ni förstår vad jag säger när jag snackade om kungar etc..]
juventino wrote:Omgang 4 division 1. Peppe kommer lamna WO mot Juventino.
Vet inte om hon kommer spela nagra fler matcher. Jag spelade de sista rundorna for henne i hennes andra. Mkt att gora sa svart att hinna med.
Lufsen75 wrote:juventino wrote:Omgang 4 division 1. Peppe kommer lamna WO mot Juventino.
Vet inte om hon kommer spela nagra fler matcher. Jag spelade de sista rundorna for henne i hennes andra. Mkt att gora sa svart att hinna med.
Ok. Låt mig få veta så fort du vet om det blir Wo i resten av matcherna. Enklare att administrera.
White Moose wrote:Jag ska bara säga till att jag drar mig ut ur tävligen, för jag slutar med detta skit fan spelet. Fick nog när jag anföll med 20 armer mot 3, och förlorade.
Detta spelet är för tur baserat för mig att tycka om.
Tack för en bra gjord tävling ändå, fint organiserat etc etc.
Users browsing this forum: No registered users